פדים לליטוש והברקה

רפידה מצמר טבעי

פד לליטוש, לוואקס ולמירוק, קוטר 7 אינץ לשימוש רב פעמי. עשוי מצמר טבעי סרוג מחובר למצע סינטטי שצידו האחורי סקוטש הנצמד למשטחים מתאימים. מאפשר עבודה ידנית או בעזרת מלטשות ידניות ואוטומטיות. רפידה עמידה לאורך זמן, ניתן לכבסה ולהשתמש שוב. משטח צפוף עם מראה קטיפה מתאים לעבודות עם משטחים עדינים וגסים. מתאים לעבודה עם מתכות, דלתות חיצוניות, משטחים קרמיים (לדוגמה זכוכית) ולעבודה עם פולימרים.

רפידה אקרילית\צמר (חומר מרוכב)

רפידות ליטוש וגם ווקס בקוטר 7 אינץ, עשויות מחומר מרוכב, כל ציצה בפד הליטוש מורכבת מצמר וחומר אקרילי. התוצאה היא פחות מישקל על משחת הליטוש, פחות חיכוך ופחות חימום העובד. מאפשר עבודה עם מלטשות ידניות ואוטומטיות, עמיד לאורך זמן, ניתן לכבס ולהשתמש שוב. מתאים לעבודה עם מתכות, דלתות חיצוניות, משטחים קרמיים (לדוגמה זכוכית) ולעבודה עם פולימרים.

כרית ליטוש

פד ליטוש העשוי מפולימר בקשויות רכה עד בינונית לליטוש משטחים ישרים ומעוגלים.  

מחזיק רפידה

מחזיק רפידה מפולימר קשיח עם מצע חצי קשיח וסקוטש לאחיזה אופטימאלית של רפידה או כרית ליטוש.

גלגל ליטוש ספירלי לבן

אופני בד אלה תפורים משכבות ספירלה של בד כותנה איכותי בקוטר שישה ושמונה אינץ´. גלגלים אלה טובים לעיבוד מתכות, חומרים קרמיים וחומרים נוספים. ניתן לעבוד על מצע שטוח או עגול, הגליל מתקשה ככול שעולים עם מהירות הסיבוב, מתאים למספר רב של שימושים חוזרים. קצה האופן מעובד ברמת גימור גבוה מאוד המתאימה לספוח את משחת הליטוש באופן מיידי, יעיל וחסכוני.

גלגל ליטוש ספירלי צהוב

אופני בד צהובים בקוטר שישה ושמונה אינץ´. תפורים מחומר מרוכב קשיח המכיל כותנה ופולימר עמיד המאפשר עבודה תחת תנאים קשים ובנוסף הפעלת לחץ גבוה בזמן העיבוד המגביר את קצה המירוק והורדת החומר. ניתן לעבוד על מצע שטוח או עגול, הגליל מתקשה ככול שעולים עם מהירות הסיבוב, מתאים למספר רב של שימושים חוזרים. קצה האופן מעובד ברמת גימור גבוה מאוד המתאימה לספוח את משחת הליטוש באופן מיידי, יעיל וחסכוני. מומלץ לעבודה עם פלדה ומתכות קשות אחרות.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן